quotation

°the hardest part about walking away from you is knowing, you won't run after me.
°i thought i knew you, but i guess it's easier to see what we want than to look for the truth.
°those who say the best place in the world is Disneyland never ever been in your arms.
°no, he isn't my boyfriend. but i love his hugs, his eyes, his smile. i love our many memories . . .

2010. augusztus 3., kedd

i'll send you black roses.

When you're sad and no-one knows it
I'll send you black roses
When your heart's dark and frozen
I'll send you black roses

Ten Black roses
Ten Black roses

(The Rasmus-Ten black roses)

Annyira megfogott engem ez a szám. Ahogy mostanában egy csomó másik Rasmus szám is. Annyira jók, nem? Kifejezik, amit érzek. A másik ilyen együttes a Simple Plan és a Placebo. Mindig van olyan szám, ami passzol a kedvemhez. De ez a szám. Ten black roses. When you're sad and no-one knows it, i'll send you black roses. (Amikor szomorú vagy, és senki nem tudja, én küldeni fogok fekete rózsákat.) Nem tudom miért, de nagyon tetszik. Na de most nem egy számról jöttem beszélni. Hanem arról, hogy mennyire nyomorúságos is minden. És a legszomorúbb ebben az, hogy még a barátaimra sem számíthatok. Barátaim? Ezek szerint nem is azok. Hátba szúrnak, és úgy tesznek, mint ha mi sem történt volna. Ha nekik volt bármi gondjuk, én mindig ott voltam, meghallgattam őket, és segítettem, ha tudtam. És most? Na jólvan, nem fogok it hisztizni. Nem ér annyit az egész. Csak nem értem, mért kell mindennek mindig rosszra fordulnia?! Amikor már a dolgok kezdenek rendeződni, hirtelen egyik pillanatról a másikra minden összeomlik, és nem tudom, hogy képes vagyok e újra építeni a dolgokat. De meg kell próbálni. Nem erről szól mindig? Próbálkozunk. De sosem vagyunk elég jók. Ha engem kérdeztek, ez elég szomorú. A dolgoknak néha jóra kéne fordulniuk, és úgy is kéne maradniuk. Legalább egy kis ideig, hogy valami boldogság is jusson. Hónapokig szomorúság, pár napnyi boldogság? Ez így nem fair. Bár ki mondta, hogy az élet az? Mert nem az. Aki nem érdemli meg, annak mindene meg van. Aki semmit nem akart még nagyon, mert mindent megszerezhetett, az boldog. Aki bezzeg küzdik az álmaiért, az nem kap semmit. Az élet nem egy film, ahol minden rendbe jön. Ahol a jó kislány megkapja a herceget, a gonosz banya pedig megfizet mindenért. Nem, ez nem egy mese, vagy egy film. Ez a valóság. Itt semmi sem fair, itt nem úgy működnek a dolgok, ahogy kellene. Zárásul még egy kis Rasmus (Lost And Lonely)
In the valley of deception there is a river of tears.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése