quotation

°the hardest part about walking away from you is knowing, you won't run after me.
°i thought i knew you, but i guess it's easier to see what we want than to look for the truth.
°those who say the best place in the world is Disneyland never ever been in your arms.
°no, he isn't my boyfriend. but i love his hugs, his eyes, his smile. i love our many memories . . .

2010. július 29., csütörtök

anybody? n o b o d y ! !

Hát emberkék, akik esetleg olvassák ezt, most nem nagyon tudom kifejezni, hogy mit is gondolok, mit is érzek. Ritkán fordul elő, mert általában meg tudom fogalmazni. De most? Most nem. Nem tudom miért. De azért próbálkozom. :) Igazából a barátokon gondolkodtam. Hogy kinek mennyit jelentek. És arra jutottam, hogy amikor kellene, akkor S E N K I nincs ott. Pedig néha milyen nagy szükségem lenne valakire, akivel megbeszélhetek bármit. De ha igazán kéne, akkor nincsenek ott. És ez szerintem elég szomorú. Nem az lenne a lényeg, hogy ott legyenek a bajban is? Ha nem is mindenki, legalább akiknek én mindig ott vagyok. Elég rossz érzés, hogy mit ne mondjak. És a szerelemmel mi a helyzet? Hirtelen jön, és amikor szükséged lenne rá, hogy maradjon, akkor hirtelen el is megy. Pasik. Kellesz nekik? Kihasználnak. Azt mondják szeretnek? Hazudnak. Bókolnak? Akarnak valamit. Elhitetik veled, hogy tényleg szeretnek? Átvernek. Ennyi. Nem nagyon tudok róluk mást mondani. Simple Plan- Your love is a lie. Ennyi emberek. Ebben minden benne van, aminek kell. De a legszomorúbb, hogy senki, de tényleg senki nincs, amikor kéne. :S Na de majd lesz valahogy, nemde? Fel a fejjel. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése