quotation

°the hardest part about walking away from you is knowing, you won't run after me.
°i thought i knew you, but i guess it's easier to see what we want than to look for the truth.
°those who say the best place in the world is Disneyland never ever been in your arms.
°no, he isn't my boyfriend. but i love his hugs, his eyes, his smile. i love our many memories . . .

2010. június 20., vasárnap

de néha a szemétdomb felett is felragyog a szivárvány

Kiismerhetetlen. Ezzel az egy szóval tökéletesen tudnám jellemezni Őt. Kiismerhetetlen. De tudjátok mit? Mindenki az. Mindenki kiismerhetetlen. Én is, te is, ők is. Mindenki. Vannak olyan dolgok, amikről magunk sem tudjuk, hogy mért tettük vagy mondtuk őket. Akkor mások mégis honnan tudhatnák? Kiismerhetetlenek vagyunk. Mindannyian. És ez nem baj. Ha nem lennénk kiismerhetetlenek, minden olyan más lenne. Jó ez így ahogy van szerintem. És most itt a nyár, és bár nem túl jó az idő, de nyár van és ennek örülni kell :)

7 megjegyzés:

  1. nem mindenki kiszámíthatatlan...nem kötöszködésből...de...van két barátnőm (szeptemberben ismertük meg egymást), akik teljes mértékben kiszámíthatóak (nem, mégcsak nem is ostobák, csak kiszámíthatóak)...mondjuk ők meg az ellenkezőt tartják rólam...hogy kiszámíthatatlan bolondgombát-nyelt lökött lány vagyok :D van benne igazság :D

    VálaszTörlés
  2. Nóri most rólam van szó? Lehet hogy tényleg az vagyok de néha nem, néha mind kiismerhetetlenek vagyunk még te is Nóri. Tudnék mondani számtalan példát erre.:)

    VálaszTörlés
  3. Most őszintén? Névszerint? Na jó...Barbi és Koni. xD Te mindig meg tudsz lepni engem :D Amennyi minden körülötted zajlik :D Szóval nem rád céloztam...bocsi, ha ezzel megbántalak xD
    És milyen példákat tudsz te? Mesélj csak ;D

    VálaszTörlés
  4. Nem bántottál meg de pl.: a vonatos esemény. Én arra nem számítottam. És nem zajlik sok minden körülöttem sztem csak élem az életem ennyi.

    VálaszTörlés
  5. Kiszámíthatatlanságod nem ismer határokat. :DD Arról a 'kölyökről' is most halottam először. :D Nevét se tudom, se semmit. xD És te már majdhogynem túl is vagy rajta :D
    Nekem is vannak érdekes húzásaim...de csak azért mert valahogy az én meglátásmódom elüt a szokásostól: máshogy szemlélem a dolgokat, és ezért mást is lépek, ha lépnem kell :/ Ami szokatlan eredményeket szül. Pölö vonatos dolog...

    VálaszTörlés
  6. Írhatnál egy kicsit a pasidról is...szorít6nál neki is egy kis helyet a blogodon :P
    És én kinyírlak te lány >< *gyilkos pillantások* Hanna msnszövege: 'miért nem tud mindenki a saját dolgával foglalkozni? vicc...'
    (A blogodba van vmi hiba, mert nem lehet simán írni, csakha van ilyen-olyan fiókom...)

    VálaszTörlés
  7. Lehet nem is arra értette am is oda írta a végére hogy vicc. Meg ő ajánlotta fel hogy segít neked, nem az én hibám. A fiókos meg így van ezen nem tudok változtatni. Meg mit írjak róla? Nem történik semmi érdekes velünk meg am sem ő a fontos.

    VálaszTörlés